ОБЩИ УСЛОВИЯ

Настоящите Общи условия уреждат отношенията между Вас, посетителите и потребителите на услугите и ресурсите, предлагани в уебсайта www.stola.bg, от една страна, и дружеството ЕКОСТОК 1 ЕООД  – търговец и администратор на уебсайта, от друга.  Достъпът, разглеждането, регистрацията и използването по всякакъв друг начин на услугите и ресурсите на уебсайта изискват Вашето съгласие с настоящите Общи условия. Моля да се запознаете в детайли с Общите условия преди да пристъпите към разглеждането на уебсайта или преди да използвате предлаганите услуги!

  1. Дефиниции

Общи условия/ОУ – условията, уреждащи отношенията между посетители и потребители на Уебсайта, от една страна, и Администратора, от друга, във връзка с достъпа до Уебсайта, разглеждането и използването на предоставяните услуги и ресурси

Уебсайт – обособено пространство в Интернет с уеб адрес www.stola.bg

Електронен магазин – простраство в Уебсайта, в което Потребителят има възможност да закупува предлаганите от Администратора Стоки

Администратор/Ние – дружеството Екосток 1 ЕООД , вписано в Търговския регистър на Република България с ЕИК 204379635 и регистрирано по ДДС с № BG204379635, със седалище и адрес на управление в гр. Варна, ул. “Петър Парчевич” №25, вх. 1, ап. 1, което управлява и поддържа Уебсайта и Услугите, предоставяни чрез него

Потребител –   всяко пълнолетно и дееспособно физическо лице или юридическо лице, което осъществява достъп до Уебсайта, разглежда и/или използва предлаганите Услуги и закупува Стоки чрез Електронния магазин

Услуги – всички услуги, ресурси и функционалности, предоставени от Администратора чрез функционалностите на Уебсайта

Стоки – всички стоки, предлагани  за продажба от Администратора чрез електронен магазин, достъпен в Уебсайта

  1. Валидност и действие
  2. Настоящите ОУ представляват правно споразумение, което има обвързваща сила за Потребителите и Администратора. Достъпът до и разглеждането на Услугите и ресурсите на Уебсайта без регистрация ще се считат за съгласие на Потребителя с настоящите ОУ. Регистрацията, както и поръчката на Стоки изискват предварително съгласие на Потребителя с настоящите ОУ и с други писмени условия на Администратора, публикувани в Уебсайта. Взаимоотношенията между страните се регулират изключително и само от тези ОУ, от Политиката за лични данни и бисквитки и други правила и условия в писмена форма, създадени и публикувани от Администратора в Уебсайта, които са неразделна част от настоящите ОУ.
  3. Настоящите ОУ се прилагат еднакво за регистрирани и за нерегистрирани Потребители. Общите условия не разглеждат, нито регламентират каквито и да е въпроси, произтичащи от или свързани с предоставянето на връзки към други сайтове, реклами и софтуер на трети страни, доколкото тези услуги не се предоставят и контролират от Администратора.
  4. 3. Администраторът  си запазва правото да променя ОУ на Уебсайта по всяко време. Потребителите ще бъдат уведомявани за промените чрез съобщение, поместено на видно място в Уебсайта. С приемането на тези ОУ, Потребителят се съгласява да се информира периодично за промените. При несъгласие с актуалната версия на ОУ, Потребителят има право да възрази срещу промените в едномесечен срок от публикуването им, като заяви пред Администратора изрично заличаване на своя профил. Освен ако не изрази изрично своето несъгласие, ще се счита, че Потребителят е съгласен с последната публикувана версия на тези ОУ.
  5. Администраторът не дава гаранции за пълнотата или точността на информацията, за технически или други пропуски или грешки в Уебсайта.

III. Характеристика на Стоките и Услугите

  1. Услугите, предоставяни на Потребителя в Уебсайта имат следния предмет: продажба и доставка на офис столове, офис мебели, както и други артикули, продукти и услуги, достъпни в Електронния магазин.
  2. Администраторът предоставя, а Потребителят използва Услугите във вида, в който са обявени, съгласно условията и параметрите, посочени в Уебсайта. Услугите и ресурсите на Уебсайта се използват по желание на Потребителя, на негов собствен риск и отговорност. Потребителят носи отговорност за избора на всяка Стока или Услуга и за съответствието й с неговите очаквания по отношение на вида, качеството, функционалностите и основното предназначение на Стоката или Услугата.
  3. Администраторът си запазва правото да предоставя отстъпки в цените, съгласно българското законодателство и правила, определени от Администратора. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е видимо съобщението за отстъпката. Отстъпки могат да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в състезание или клиентско проучване).
  4. Поръчка. Договор за дистанционна продажба.
  5. Потребителят може да поръчва Стоки от каталога в Е-магазина с обаждане на посочения в Уебсайта телефонен номер или с клик върху изображението на избрания продукт, след което ще бъде пренасочен към отделна страница с избрания продукт. С избиране на бутона „Поръчай” под изображението на избраната стока, последната се добавя в кошницата на Потребителя. В своята кошница Потребителят има възможност да прегледа нейното съдържание с избраните стоки и тяхната крайна цена, да направи промени във вида или броя на стоките или да се откаже от поръчката.
  6. За да финализира поръчката, Потребителят трябва да избере бутона “Поръчай” в кошницата, следвайки указанията в Уебсайта за завършване на поръчка. Потребителят трябва да предостави своите данни за контакт, както и данни за поръчка. Преди да финализира поръчката Потребителят трябва да избере метод за плащане, както и да даде своето съгласие с настоящите Общи условия, както и с Условията за доставки с клик върху бутонa “Съгласен съм с Общите условия, както  и с Условията на доставки”.
  7. Потвърждаването на поръчката от Потребителя става чрез  бутона „Поръчай”. Поръчката се счита за приета след получаването на мейл-потвърждение от Администратора, с което се счита завършена и Договорът за покупко-продажба от разстояние влиза в сила. Администраторът може да не потвърди изпратена поръчка в случай, че някои от поръчаните продукти са изчерпани или не са в наличност, за което потребителят се уведомява своевременно. В тези случаи потребителят може да избере  една от  следните възможности: да се откаже от поръчката; да избере заместващ продукт/и и да изпрати нова поръчка; да се съгласи изрично с удължен срок за изпълнение на поръчката.
  8. Цени. Плащане
  9. Цените на Стоките, предлагани в Е-магазина са в български лева (BGN), с включени в тях всички данъци и такси (като за улеснение на юридическите лица регитрирани по ЗДДС сме посочили и цените без ДДС ), като Администраторът си запазва правото без предварително уведомление да променя цените по свое усмотрение.
  10. Цените на Стоките са валидни до датата, посочена в Е-магазина (ако е посочена крайна дата) или до последващата им промяна, извършена от Администратора. Съобщението за намалени цени е представено чрез поставяне на новата цена до старата, която е зачертана.
  11. Дължимата от Потребителя крайна сума за всяка поръчка, включваща всички разноски, свързани с покупката, както и с доставката на поръчката, когато такива се дължат, се посочват преди потвърждаването на поръчката.
  12. Потребителят заплаща поръчката чрез наложен платеж, чрез банков превод или чрез карта на куриер. При наложен платеж стойността на поръчката или плащане чрез карта(сума от закупен продукт/и и цената на доставката) се заплащат на куриера при доставка. При плащане чрез банков превод, Администраторът се свърза с Потребителя на посочения от него имейл адрес, за да изпрати проформа фактура, по която да се извърши авансово заплащане на поръчката.