ОБЩИ УСЛОВИЯ
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между Вас, посетителите и потребителите на услугите и ресурсите, предлагани в уебсайта www.stola.bg, от една страна, и дружеството ЕКОСТОК 1 ЕООД – търговец и администратор на уебсайта, от друга. Достъпът, разглеждането, регистрацията и използването по всякакъв друг начин на услугите и ресурсите на уебсайта изискват Вашето съгласие с настоящите Общи условия. Моля да се запознаете в детайли с Общите условия преди да пристъпите към разглеждането на уебсайта или преди да използвате предлаганите услуги!
- Дефиниции
Общи условия/ОУ – условията, уреждащи отношенията между посетители и потребители на Уебсайта, от една страна, и Администратора, от друга, във връзка с достъпа до Уебсайта, разглеждането и използването на предоставяните услуги и ресурси
Уебсайт – обособено пространство в Интернет с уеб адрес www.stola.bg
Електронен магазин – простраство в Уебсайта, в което Потребителят има възможност да закупува предлаганите от Администратора Стоки
Администратор/Ние – дружеството Екосток 1 ЕООД , вписано в Търговския регистър на Република България с ЕИК 204379635 и регистрирано по ДДС с № BG204379635, със седалище и адрес на управление в гр. Варна, ул. “Петър Парчевич” №25, вх. 1, ап. 1, което управлява и поддържа Уебсайта и Услугите, предоставяни чрез него
Потребител – всяко пълнолетно и дееспособно физическо лице или юридическо лице, което осъществява достъп до Уебсайта, разглежда и/или използва предлаганите Услуги и закупува Стоки чрез Електронния магазин
Услуги – всички услуги, ресурси и функционалности, предоставени от Администратора чрез функционалностите на Уебсайта
Стоки – всички стоки, предлагани за продажба от Администратора чрез електронен магазин, достъпен в Уебсайта
- Валидност и действие
- Настоящите ОУ представляват правно споразумение, което има обвързваща сила за Потребителите и Администратора. Достъпът до и разглеждането на Услугите и ресурсите на Уебсайта без регистрация ще се считат за съгласие на Потребителя с настоящите ОУ. Регистрацията, както и поръчката на Стоки изискват предварително съгласие на Потребителя с настоящите ОУ и с други писмени условия на Администратора, публикувани в Уебсайта. Взаимоотношенията между страните се регулират изключително и само от тези ОУ, от Политиката за лични данни и бисквитки и други правила и условия в писмена форма, създадени и публикувани от Администратора в Уебсайта, които са неразделна част от настоящите ОУ.
- Настоящите ОУ се прилагат еднакво за регистрирани и за нерегистрирани Потребители. Общите условия не разглеждат, нито регламентират каквито и да е въпроси, произтичащи от или свързани с предоставянето на връзки към други сайтове, реклами и софтуер на трети страни, доколкото тези услуги не се предоставят и контролират от Администратора.
- 3. Администраторът си запазва правото да променя ОУ на Уебсайта по всяко време. Потребителите ще бъдат уведомявани за промените чрез съобщение, поместено на видно място в Уебсайта. С приемането на тези ОУ, Потребителят се съгласява да се информира периодично за промените. При несъгласие с актуалната версия на ОУ, Потребителят има право да възрази срещу промените в едномесечен срок от публикуването им, като заяви пред Администратора изрично заличаване на своя профил. Освен ако не изрази изрично своето несъгласие, ще се счита, че Потребителят е съгласен с последната публикувана версия на тези ОУ.
- Администраторът не дава гаранции за пълнотата или точността на информацията, за технически или други пропуски или грешки в Уебсайта.
III. Характеристика на Стоките и Услугите
- Услугите, предоставяни на Потребителя в Уебсайта имат следния предмет: продажба и доставка на офис столове, офис мебели, както и други артикули, продукти и услуги, достъпни в Електронния магазин.
- Администраторът предоставя, а Потребителят използва Услугите във вида, в който са обявени, съгласно условията и параметрите, посочени в Уебсайта. Услугите и ресурсите на Уебсайта се използват по желание на Потребителя, на негов собствен риск и отговорност. Потребителят носи отговорност за избора на всяка Стока или Услуга и за съответствието й с неговите очаквания по отношение на вида, качеството, функционалностите и основното предназначение на Стоката или Услугата.
- Администраторът си запазва правото да предоставя отстъпки в цените, съгласно българското законодателство и правила, определени от Администратора. Правилата, приложими за такива отстъпки, са налични на мястото, където е видимо съобщението за отстъпката. Отстъпки могат да се предоставят под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в състезание или клиентско проучване).
- Поръчка. Договор за дистанционна продажба.
- Потребителят може да поръчва Стоки от каталога в Е-магазина с обаждане на посочения в Уебсайта телефонен номер или с клик върху изображението на избрания продукт, след което ще бъде пренасочен към отделна страница с избрания продукт. С избиране на бутона „Поръчай” под изображението на избраната стока, последната се добавя в кошницата на Потребителя. В своята кошница Потребителят има възможност да прегледа нейното съдържание с избраните стоки и тяхната крайна цена, да направи промени във вида или броя на стоките или да се откаже от поръчката.
- За да финализира поръчката, Потребителят трябва да избере бутона “Поръчай” в кошницата, следвайки указанията в Уебсайта за завършване на поръчка. Потребителят трябва да предостави своите данни за контакт, както и данни за поръчка. Преди да финализира поръчката Потребителят трябва да избере метод за плащане, както и да даде своето съгласие с настоящите Общи условия, както и с Условията за доставки с клик върху бутонa “Съгласен съм с Общите условия, както и с Условията на доставки”.
- Потвърждаването на поръчката от Потребителя става чрез бутона „Поръчай”. Поръчката се счита за приета след получаването на мейл-потвърждение от Администратора, с което се счита завършена и Договорът за покупко-продажба от разстояние влиза в сила. Администраторът може да не потвърди изпратена поръчка в случай, че някои от поръчаните продукти са изчерпани или не са в наличност, за което потребителят се уведомява своевременно. В тези случаи потребителят може да избере една от следните възможности: да се откаже от поръчката; да избере заместващ продукт/и и да изпрати нова поръчка; да се съгласи изрично с удължен срок за изпълнение на поръчката.
- Цени. Плащане
- Цените на Стоките, предлагани в Е-магазина са в български лева (BGN), с включени в тях всички данъци и такси (като за улеснение на юридическите лица регитрирани по ЗДДС сме посочили и цените без ДДС ), като Администраторът си запазва правото без предварително уведомление да променя цените по свое усмотрение.
- Цените на Стоките са валидни до датата, посочена в Е-магазина (ако е посочена крайна дата) или до последващата им промяна, извършена от Администратора. Съобщението за намалени цени е представено чрез поставяне на новата цена до старата, която е зачертана.
- Дължимата от Потребителя крайна сума за всяка поръчка, включваща всички разноски, свързани с покупката, както и с доставката на поръчката, когато такива се дължат, се посочват преди потвърждаването на поръчката.
- Потребителят заплаща поръчката чрез наложен платеж, чрез банков превод или чрез карта на куриер. При наложен платеж стойността на поръчката или плащане чрез карта(сума от закупен продукт/и и цената на доставката) се заплащат на куриера при доставка. При плащане чрез банков превод, Администраторът се свърза с Потребителя на посочения от него имейл адрес, за да изпрати проформа фактура, по която да се извърши авансово заплащане на поръчката.